ZNAČKY

 Mezi značky, které pro Vás ukládáme do krabiček, patří (podrobný popis naleznete níže):
  • Basic Essentiel,
  • Baylis & Harding,
  • Castelbel,
  • DW Home,
  • Ecooking,
  • Erbario Toscano,
  • Hawkins & Brimble,
  • Jeanne En Provence,
  • Le Petit Olivier,
  • Mor Boutique,
  • Panier Des Sens,
  • Percy Nobleman,
  • Scottish Fine Soaps,
  • Somerset,
  • Village Candle,
  • Willow Tree,
  • Zador.

Basic Essentiel je malým podnikem na jihu Francie, jehož produkty jsou přírodní bez syntetických vůní, které poskytují místní malé a střední podniky z tamějšího kraje.

Více než značka je to způsob života, který si vyžaduje čas na uvědomění si jednoduchých okamžiků v životě. Procházky v lese, rodinné jídlo, den u moře. Basic Essentiel je také šetrný k životnímu prostředí, nestará se jen o své zákazníky, ale i o naši přírodu.

Podnik nedisponuje žádnými certifikáty. A důvod je jednoduchý. Zakládá na spolupráci s lokálními výrobci, kteří nemají správnou strukturu pro získání různých typů certifikátů nákladných a těžkopádných k provedení.

Veškeré kolekce značky obsahují minimálně 95% přírodních ingrediencí. Neustále se snaží minimalizovat ekologickou stopu snížením obalů a plastů ve výrobcích. Zároveň se zavazuje, aby výrobky neobsahovaly žádný materiál živočišného původu, noebsahovaly syntetické parfémy a barviva a byly bez konzervačních látek.

Webové stránky: Basic Essentiel


 

Přijměte pozvání ze srdce Anglie, uvolněte se, ciťte se pohodlně a dopřejte sobě a těm, které milujete, smyslové prožitky ženšenu a černého pepře, granátového jablka či jasmínu.

Společnost Baylis & Harding se od skromných začátků dokázala propracovat až k mezinárodním úspěchům s cenově dostupnými luxusními výrobky. Krásně vyrobené, balené a vonící produkty vám vykouzlí úsměv na tváři. Přesvědčte se, že společnost neprodává jen kosmetiku. Prodává štědrost. 

 Společnost se zavázala k ochraně zvířat. Proto hrdě podporuje veškeré aktivity společnosti PETA.

 Společnost neprovádí žádné pokusy na zvířatech při výrobě  produktů ani  chemických látek využívající ve výrobcích nebo obalech.

 Společnost nepoužívá žádné živočišné deriváty ve výrobcích, vonných látkách či na obalech výrobků. Výrobky jsou proto vhodné pro vegany. 

 Všechny báječné kolekce kosmetiky společnosti jsou registrované u The Vegan Society, jejíž logo hrdě zobrazuje na svých výrobcích.  

Webové stránky: Baylis & Harding



 Portugalská značka, jejíž historie je spojena s oddaností a vášní. V roce 1999 byl Aquiles Barros, profesor chemie na Přírodovědecké fakultě Univerzity v Portu, vyzván k vytvoření výrobní jednotky vyrábějící luxusní parfémovaná mýdla. Jeho až téměř znepokojující optimismus vedl k vytvoření značky Castelbel, která kombinuje jméno jeho rodného města Castelo da Maia se slovem krása.

Za sedm let usilovné dřiny se společnost rozrostla a v roce 2006 uvádí na trh vlastní značku vonných přípravků pro péči o tělo a domácí výrobky, ke kterým v roce 2007 přidává prémiovou značku Portus Cale. Společnost má stejného ducha, který vedl Portugalce k objevování nových světů. Díky tomu kráčí cestou hledání (pro příležitosti) a výzev (které nikdy neodmítne).

Tajemství úspěchu podle Castelbelu je opravdu si užívat toho, co děláme, a oceňovat to, na čem opravdu záleží. Nic z toho by nebylo možné bez oddaného týmu, který začal 6 nebojácnými a průkopnickými pracovníky. Ke konci roku 2018 má společnost již více než 200 zaměstnanců.

Více než kdy jindy jsou výrobky inspirovány idylickou krajinou údolí řeky Douro. Zachycují vůně, barvy a atmosféru Portugalska, současně tradiční a moderní země, kde teplé slunce a modrý oceán oživí duši a potěší ducha.

Webové stránky: Castelbel


Přední výrobce kvalitních vonných svíček DW Home, který byl založený ve slunné Californii v roce 1996, přináší na trh již přes 20 let ručně vyráběné produkty s inovativním designem z rukou předních amerických designérů. Značka si zakládá na pečlivém výběru ingrediencí a kvalitních materiálech.

Svíčky rozzáří každou domácnost, jsou vyráběny ručně. Značka se neustále snaží vylepšovat veškeré technologie a design tak, aby dokázala poskytnout romantický a jedinečný zážitek každého z nakupujících.

Společnost DW Home je hrdá na to, že používá parfémy a voskové přípravky vyvinuté v USA, které poskytují prvotřídní kvalitu.

Webové stránky: DW Home



 Značka Ecooking byla uvedena na trh v roce 2015.
Je pro vaši pokožku každodenním luxusem. Vyvinuta se silným zaměřením na přísady a účinek, které má. Vyvinula a vyrobila ji zkušená dánská podnikatelka, která zpočátku vyráběla a lahvovala všechny výrobky ručně v její malé továrně.

Výrobky jsou vyvíjeny jako řada produktů k řešení určitých problémů s pokožkou. Přístup této značky spočíval v řešení jakéhokoli konkrétního kožního problému. Krok za krokem se vytvořily a vyvinuly produkty, aby vyhovovaly všem potřebám, a nyní je sortiment dostatečně široký, aby zvládl jakékoli problémy s péčí o pleť.

Ecooking je pro každého - bez ohledu na typ pleti, pohlaví nebo věk. Má produkty pro každý typ pleti i specifické problémy jako jemné linie, vrásky, akné nebo zarudnutí. Filozofie je taková, že si každý zaslouží pocit pohody, který zdravá a vyživená pokožka dává. Značka věří v poctivost a průhlednost, a proto všechny štítky přesně ukazují, co produkty obsahují. Proto se snadno uchopí, snadno se používají a jsou efektivní, zbavíte se starostí o vaši pokožku a prostě si užíváte krásy života. Zjednodušeně řečeno - pomáhá lidem ke zdravé a krásné pleti. Používá pouze ty nejlepší ingredience, z nichž každá je vybrána podle požadovaného účinku, který mají na kůži. Výrobky jsou vyráběny s ohledem na životní prostředí. Obaly jsou recyklovatelné.

Všechny výrobky jsou vyráběny v Dánsku, což zaručuje vysokou kvalitu.

Webové stránky: Ecooking 


Výrobky Erbario Toscano jsou rafinované v jejich jednoduchosti vyzdvihující umění a krásu. Jejich duše se odráží v přírodě. Pouze oči nestačí k pojmutí nezměrnosti Toskánské krajiny. K tomu je zapotřebí i srdce a Erbario Toscano zachycuje ve svých vůních právě tuto sílu.

Společnost přebral po smrti svého otce Egisto Bertozzi rok po 11. září. Egisto - odvážný, kreativní, vášnivý a stále velmi mladý - je nucen se vrátit z Ameriky do své domoviny jen rok po tragickém 11. září, aby přebral otěže podnikání a následně se vypořádával s celosvětovou hospodářskou krizí.

Díky svému nadšení do oboru umocněnou jedinečnou scenérií Toskánska postupně objevuje sílu parfémů. A tak Egisto vytváří svou první řadu produktů zaměřenou na péči o tělo inspirovanou olivovníkem - symbolem Toskánska.

Egisto miloval cestování. A právě cestování přispělo k nalezení nových propojení vůní, které ztělesňuje spojení mezi jeho domovinou a světem. Po návratu z cest na východ přichází Egisto se svým prvním parfémem. Zrodila se vůně ČERNÝ PEPŘ, esence, ve které je ve svém vlastním světě ,,pozastavený čas," tajemství hvězdné oblohy v poušti, síla divokého koně tančícího v oblaku červeného písku. Právě směsice toskánského regionu s dalšími zeměmi, propojení současnosti a minulosti, dělá jeho styl tak jedinečným.

Od chvíle, kdy spatřila světlo světa řada Bacche di Tuscia (která je inspirovaná zemí, na níž jsme již zapomněli, kterou nemáme v paměti, ale je pohřbena hluboko v nás, stejně jako kořeny prastarého dubu v půdě), přichází výbuch kolekcí a produktů. Značka postupně dobývá svět od Tokia po New York, od Melbourne po Londýn. Neustálý růst úspěchu značky je plodem nenapodobitelného a jedinečného stylu Egista Bertozziho.

Italská značka Erbario Toscano má hluboký respekt k přírodě. Produkty značky nejsou testované na zvířatech a jsou balené s ohledem na přírodu.

Webové stránky: Erbario Toscano


Myšlenka na Hawkins & Brimble se zrodila v roce 2016, kdy zakladatel Stephen Shortt zaznamenal nedostatek přírodních pánských produktů péče o pleť na policích britských supermarketů. Vypadalo to jako věčnost, ale Stephen dokázal stvořit produkty, které každodenně může využívat (a jeho manželka, když si je ,,půjčí"), aniž by poškodily jeho pokožku.

Značka představuje renesanci v péči mužů o svůj zevnějšek, návrat k rituálu holení jako k symbolu mužství. Přístup k péči o pleť, založený na produktech vytvořených ve Velké Británii a složených z jednoduchých přírodních ingrediencí, přináší bezkonkurenční výsledky.

Hawkins byl uzpůsoben pro náročného muže, který ví, co dělá a kam jde. Kolekce je hravá a podporuje jemnou, ale sofistikovanou rutinu, kterou lze snadno vzít za svou. Je to pro ty, kteří chtějí vypadat dobře. Koneckonců, investice do vašeho vzhledu se vždy vyplatí.

Značka sdílí nadšení pro kosmetiku a respekt k životnímu prostředí. V Hawkins & Brimble jsou hrdí na to, že mohou podporovat britské výrobce a usilují o snížení emisí uhlíku, takže většina dodavatelů sídlí ve Velké Británii. Patří mezi ně i plnicí továrny, výrobci lahví a zkumavek a dokonce i výrobce kartonových krabic. Společnost je stejně znepokojena budoucností naší planety jako vy.

Cílem značky je vynikat 100% kvalitou, trendovým designem, fair-trade výrobou a originálními produkty naplnit očekávání náročné mladé generace.

Webové stránky: Hawkins & Brimble


 Zakladatel Bernard Perrin vždy pevně věřil, že Francouzské vůně musí být známé všem. V roce 1978 se proto rozhodl vytvořit společnost s cílem nabídnout vysoce kvalitní francouzské parfémy. Thibaud, syn zakladatele Bernarda Perrina, se posléze rozhodl obohatit nabídku navíc o kosmetické produkty.

Tato přírodní francouzská kosmetika přináší jedinečnou atmosféru rozkvetých kopců jihovýchodní Francie. Produkty Jeanne en Provence jsou vyráběny v městečku Grasse, jenž je považováno za hlavní město parfémů.

Webové stránky: Jeanne En Provence


Cílem značky Le Petit Olivier je obnovit výhody a kvality hygienických, tělových a pleťových výrobků, dostupných pro všechny. Společnost byla založena v roce 1996 ve městě Salon de Provence a velmi rychle se stala velice oblíbenou značkou na poli přírodní kosmetiky.

Značka nabízí veškeré zdravotní a kosmetické linie vyvinuté pomocí ekologicky šetrných postupů, které respektují životní prostředí. Rozsah výroby kosmetiky vychází z možností využití přírodních ingrediencí, jejichž účinnost je uznávána po tisíciletí: olivový olej, arganový olej, bambucké máslo, zelený jíl, éterické a rostlinné oleje. Své vysoce kvalitní produkty zaměřuje především na ženy.

Společnost je proti testování prováděných na zvířatech, nepoužívá ani žádné živočišné produkty kromě včelích produktů. V maximální možné míře používá recyklovatelné obaly. Svým zaměřením na tradiční výrobní odvětví podporuje osvědčené rodové postupy.

Webové stránky: Le Petit Olivier


 Značka MOR je tvůrce krásně vytvořených luxusních koupelí, těla a životního stylu pro ty, kteří hledají shovívavé úniky z každodenního života. Na jejich smyslové cestě v roce 2001 z australského kulturního hlavního města Melbourne pokračuje v probouzení smyslů po celém světě s kolekcemi inspirovanými příběhy starověkých civilizací, minulých dob, cestování a umění.

Parfémovaná vůně s vybranými přírodními ingrediencemi vyvolává u každé kolekce multisenzorický zážitek, díky kterému se vaše rutina koupání stane každodenním rituálem.
 

Produkty Mor Boutique nejsou testovány na zvířatech!

Webové stránky: Mor Boutique


Kosmetika inspirovaná Středomořím, pocházející z jižní Francie. Díky výrobkům s jemnou texturou a vůní zvěčňuje krásu a eleganci Provence. Skvěle kombinuje přírodní složky s podporou místního hospodářství a snaží se zachovat úzký vztah s dodavateli.

Všechny produkty se ukrývají v překrásně zdobených ekologických obalech, které jsou navrženy v souladu s přírodou a zároveň vypadají neobyčejně elegantně.

Společnost se zavázala k politice udržitelného rozvoje. Snaží se, aby veškeré produkty byly ze 100% přírodního původu. Francouzská produkce je založena na spolupráci s tamějšími zemědělci podporujícími ekologické zemědělství. Díky této spolupráci jsou recepty bohaté na přírodní suroviny a látky používané ve výrobcích neobsahují paraben, fenoxythanol, silikon a hliník.

Všechny kolekce jsou veganské (kromě kolekce Med a některých balzámů na rty, které obsahují včelí vosk) a nejsou testovány na zvířatech! 

Webové stránky: Panier Des Sens


Freddy Furber, frustrovaný běžným světem a nekonečnými „anonymními“ výrobky dostupnými na hlavní ulici, se od začátku roku 2012 snažil znovu vynalézat kolo toho, co to znamená být dobře udržovaným moderním gentlemanem 21. století. A tak vznikla značka Percy Nobleman. Percy Nobleman je rodinná britská značka pánské kosmetiky, která se zaměřuje na přípravky pečující o vlasy, vousy a knír. 

Percy vyvinula rozsáhlou řadu prémiových pánských produktů pro péči o pleť a psala řadu komiksů, aby zlepšila spotřebitelský zážitek při nákupu každého produktu. Komiksy byly distribuovány uvnitř balení produktu.

Připojte se k dobrodružství a vytvořte svůj dokonalý vzhled s Percym!

Webové stránky: Percy Nobleman



 Ve společnosti Scottish Fine Soaps Company míchají exkluzivní ingredience se současným skotským stylem a tvoří kolekce koupelí a krásy, díky nimž budete vypadat a cítit se fantasticky.

Společnost je rodinnou firmou 4 generací, založenou před více než 45 lety, jenž vyrábí až 99,5% produktů ve středním Skotsku. Po dobu, kterou je na trhu, hledá neustále po Skotsku i ve světě inspirativní ingredience s jedinečnými vůněmi, jenž obohacují její výrobky.

Vyzkoušejte nejprodávanější kolekci značky, kterou je Au Lait (přes 20 let na trhu) vyrobena s krémovým organickým mlékem, kolekci Mořská řasa bohatou na minerály, nebo Au Lait Noir uvedenou na trh k výročí 20 let Au Lait. Scottish Fine Soaps vydává každý rok nové kolekce, kdy hledají způsoby, jak a kde získávat nové ingredience a dopřát Vám, zákazníkům, neustále něco nového.

Veškeré výrobky jsou vyráběny z kvalitních přírodních ingrediencí, nejsou testovány na zvířatech a jsou vhodné pro vegetariány. Snaha vytvářet kolekce, které nedráždí citlivou pokožku, je patrná, avšak značka netestuje dermatologicky její výrobky, nemůže tedy zaručit, že budou všechny pro tento typ pokožky.

Nechte se zanést do přírodních krás Skotska prostřednictvím našich pečlivě vybraných produktů.

Webové stránky: Scottish Fine Soaps


 Značka Somerset Toiletry Company byla založena podnikateli Rogerem a Sakinou Buoy v roce 1999. Dvojice využila mezeru na trhu s výrobou luxusních toaletních potřeb za poctivé ceny.

Po počátečním úspěchu výroby péče o tělo pro jiné společnosti vyvinula firma vlastní distribuční řadu a započala cestu, které se drži až dodnes. Hodně jí v tom pomohly veletrhy po celém světě, na kterých budovala povědomí o značce a rozvoji cenných vztahů se svými zákazníky. V průběhu let byla společnost oceněna mnoha prestižními cenami za podnikání a design, včetně ceny Queens Award.

Společnost je čestná v otázce složení - jaké ingredience ve svých produktech používá. A Pokud je to možné, používá výhradně přírodní extrakty. Vše, co značka dělá, je testováno interně, protože je silně proti týrání zvířat. Každý rok představuje nové produkty a přezkoumává stávající kolekce na základě zpětné vazby od zákazníků a celosvětových trendů.

Webové stránky: Somerset Toiletry



 Village Candle přináší do života ,,vůňové" zážitky, které obohacují váš život. Všechny vůně, které jsou vedeny vášní se rodí v Maine. Jsou vyráběny s důkladnou péčí a řemeslným zpracováním. Společnost shromažďuje ty nejlepší ingredience z celého světa a ty mísí s prvky z domova.

Po dobu 25 let značka svou ,,vesnici" rozrostla díky své vášni kolem kvalitních vůní a své neustále se rozrůstající komunitě zákazníků z celého světa. 

Značka je a vždy byla založena na rodinném prostředí, což vždy dělá přístup osobnějším a srdečnějším u každého kroku. Na základě spousty let tvrdé práce, péče a kvality se nyní vydává vstříc novým dobrodružstvím - novým kolekcím vůní. 

Webové stránky: Village Candle


Andílci a figury Willow Tree od autorky Susan Lordi dokonale vystihují veškeré emoce a pocity, jež si přejeme svým blízkým sdělit, pouhým postojem či nakloněním hlavy. Tento způsob velmi jemně vyjadřuje lásku, vzájemnou blízkost, uzdravení, odvahu. A proto jsou dokonalým dárkem pro každou příležitost. Andělé a figury Willow Tree nejenže chytí darovaného za srdce, ale stanou se také krásným doplňkem domácnosti.

Umělkyně Susan Lordi ručně vyřezává originál každé postavy ze svého ateliéru v Kansas City. Postavy jsou následně odlévány a jednotlivě ručně malovány. Jednoduchost formy a absence rysů obličeje jsou charakteristickými znaky Willow Tree. Susan doufá, že tyto kousky budou mít smysl jak pro dárce, tak i příjemce.

Umělecká tvorba Susan je spíše intuitivní, když vyřezává a tvoří každý kus. Tento jedinečný přístup k tvorbě produktů činí její kousky skutečně individuálními. V každé soše je patrná její ruka a její jedinečný pohled.

Webové stránky: Willow Tree


 Všechno má svůj jedinečný příběh - i jednoduché mýdlo. A právě tyto příběhy máme rádi. Termální voda Hévíz nese tyto magické příběhy tisíce let. Všechny kapky bohaté na přírodní oleje s obsahem vitaminu E, které značka Zador nalila do mýdel, nesou také své jedinečné příběhy z exotických míst po celém světě.

Kopcovitou vrchovinu Balaton a hrad Zador, který přežil bouři středověku, najdete v srdci Evropy. Na úpatí hradu se skrývá Pécsely, kde rodinná manufaktura představuje nový trend ve světě přírodních, ručně vyráběných a nádherně balených mýdel tradiční a moderní výrobní technologií.

Mýdlová řada obsahuje vysoce kvalitní přírodní složky. Díky jedinečnému léčebnému účinku světoznámé termální vody v Hévízu tato mýdla vyživují a chrání pokožku nejjemnějším způsobem. Ceníme si každou kapku, jako by to bylo tekuté zlato.

Héviz, největší horký pramen v Evropě, má léčivou sílu, která zázračně hydratuje pokožku vysokým obsahem minerálů. Síra, železo, jód, vápník, hořčík a další magické minerály se vynořují z hloubky 1.000 metrů. Mýdla jsou vyráběna unikátní technologií zvanou trojité frézování. Tato krásně balená mýdla potěší všechny vaše smysly od zraku až po vůni.

Zador je víc než jen značka mýdla. Je to tradice, styl a filozofie.

Webové stránky: Zador