Reklamace - vady výrobku
Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí - vady výrobku
Kupující:
Vše jméno a příjmení
Vaše adresa
Váš telefon a e-mail
Prodávající:
Dekedu.cz - Ing. Ivo Fiala
IČ 08099715
Gajdošova 4489/26, Brno 615 00
Místo , datum ……………..
Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí
Vážení,
dne ……… jsem ve vašem e-shopu www.dekedu.cz zakoupil ............................................................................... .................................................................................................................................................. (identifikace zboží).
Zboží vykazuje následující závady: .........................................................................................................................………………………………………………..................……..............................……………. (popis závady na zboží).
Vzhledem k tomu, že se vada na věci projevila do šesti měsíců od koupě, uplatňuji právo na dodání nové……..........….(volba práva) z důvodu nesplnění jakosti zboží při převzetí ve smyslu § 2161 ve spojení s § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení dané reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduji a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.
Předem děkuji za kladné vyřízení
..............................................
(vlastnoruční podpis)
Přílohy:
Kopie kupního dokladu